bannner fho bannner kopd bannner

O nas

Małe dzieci zachwycają i zadziwiają każdego człowieka. W naszym przypadku było podobnie. Kochamy je i podziwiamy. Idąc tropem naszych zainteresowań postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym dzieci, Państwa dzieci poczują się jak w drugim domu. Miejsce, w którym będą się rozwijać, w którym będą szczęśliwe.

Naszym celem jest zapewnienie wszechstronnego, bezpiecznego i radosnego rozwoju wszystkim wychowankom przy uwzględnieniu ich indywidualnych upodobań oraz zdolności. A wszystko to w klimacie wzajemnego szacunku i zaufania.

W naszym Przedszkolu:

  • wspieramy działania wychowawcze i edukacyjne rodziców
  • zapewniamy dzieciom bezpieczeństwo
  • tworzymy odpowiednie warunki do indywidualnego rozwoju dziecka oraz jego potencjalnych możliwości
  • dbamy aby ów rozwój był harmonijny, poprzez stymulowanie wszystkich sfer jego osobowości
  • sprzyjamy podejmowaniu przez dzieci zarówno działań twórczych, jak i osiąganiu praktycznych umiejętności
  • respektujemy fakt, że dziecko jest indywidualnością a tym samym ma prawo rozwijać się we właściwym dla siebie tempie.

Nasza Kadra

Właściciel i manager Przedszkola, absolwentka SGGW, dietetyk, dba o prawidłowe żywienie dzieci w placówce. Prywatnie, jako mama dwójki dzieci, odnajduje satysfakcję i spełnienie w pracy z dziećmi.

„Przede wszystkim należy uczyć dziecko patrzeć, rozumować i kochać, dopiero potem uczy się je czytać; należy nauczyć młodzieńca chcieć i móc działać, a nie tylko wiele wiedzieć i umieć.” – Janusz Korczak

Dyrektor zarządzający – Absolwentka Akademii Świętokrzyskiej na kierunkach Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz Zarządzanie i Marketing. Z chęci posiadania większego wpływu na edukację i wychowanie Dzieci, wzbogaciła swoje kwalifikacje o kursy, szkolenia oraz Studia Podyplomowe z zakresu Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.

Praca dla Dzieci to moja pasja, przyjemność i potrzeba. Od ponad trzech lat mam również porównanie pomiędzy postrzeganiem pedagoga a postrzeganiem Rodzica i uważam, że Rodzicowi jest znacznie trudniej 😉 Czas spędzony z własną córką pokazuje mi jak wiele uważności trzeba by wyjść naprzeciw potrzebom Dzieci i pomóc im rozwinąć skrzydła.

Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim – specjalizacja nauczycielska oraz studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Pasjonatka literatury i aktywnego spędzania czasu.
Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości i czyni bardziej pomysłową. W kontaktach z maluchami ceni najbardziej ich nieustanną odkrywczość i entuzjazm.

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.” – Janusz Korczak

Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła Wydział Nauk Pedagogicznych- wychowanie przedszkolne oraz surdopedagogikę. Obecnie kończy studia z zakresu pedagogiki specjalnej, specjalność edukacja integracyjna i włączająca. Prowadząc zajęcia dydaktyczne zawsze pamięta o tym, że najwięcej uczymy się poprzez zabawę.

„Nie zmuszajmy dzieci do aktywności,
lecz wyzwalajmy aktywność,
nie każmy myśleć,
lecz twórzmy warunki do myślenia.
Nie żądajmy, lecz przekonujmy.
Pozwólmy dziecku pytać
i powoli rozwijajmy jego umysł tak,
by samo widzieć chciało.”

Janusz Korczak

Nauczyciel języka angielskiego z certyfikatem FCE.
Studentka ostatniego roku studiów pedagogicznych. Ma tytuł licencjata z pedagogiki specjalnej oraz wczesnoszkolnej. Od liceum bierze aktywny udział w pracach na rzecz dzieci. Od 3 lat uczy języka angielskiego w przedszkolu. Współpracuje z różnymi placówkami pedagogicznymi, przede wszystkim przedszkolami. Uczestniczyła w wielu kursach m.in. europejskim projekcie młodzieżowym, kursie dla animatorów i języka migowego. W pracy z dziećmi kieruje się zasadą, że nauce zawsze powinna towarzyszyć zabawa i uśmiech.

„Gdy w jedną stronę wybiera się Duży i Mały, Duży wskazuje kierunek, pomaga by mały nie zabłądził.A Mały jak to Mały, czasem dąsa się i ucieka, czasem przechwala,a czasem trzyma dającą mu poczucie bezpieczeństwa rękę Dużego” – Jarek Szulski

Nazywam się Ann Caroline Page. Urodziłam się w Sydney w Australii, gdzie mieszkałam do przyjazdu do Polski w 2000 roku. Ukończyłam Państwową Szkołę Plastyczną im. W. Gersona w Warszawie oraz Studium Fototechniczne i uzyskałam tytuł fototechnika.
Posiadam wyższe wykształcenie w kierunku wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, i ukończyłam też podyplomowo PR. Znam bardzo dobrze język angielski, którego później uczyłam w przedszkolu jako native speaker. Mam 6-cioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku od 1 do 6 roku życia. Obecnie jestem wychowawcą i dodatkowym nauczycielem języka angielskiego w grupie 6-ciolatków.
W swojej pracy z dziećmi zwracam dużą uwagę na dostrzeganie i rozwijanie ich talentów plastycznych oraz na rozwijanie ich wyobraźni i zmysłu estetycznego. Praca z dziećmi jest niezwykle inspirująca i budująca, najlepsze w niej jest to, że nie tylko one się uczą, ale także i ja mogę poznać ich cudowny sposób postrzegania otaczającego nas świata. Poza pracą w przedszkolu zawodowo zajmuję się fotografią.
Logopeda, glottodydaktyk
Absolwentka kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna prowadzonego przez Uniwersytet Warszawski i Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła w specjalistycznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach podstawowych, fundacjach na rzecz dzieci, oddziałach neurologii i otolaryngologii w warszawskich szpitalach.
Czuwa nad prawidłowym rozwojem mowy i zachowań komunikacyjnych u dzieci uczęszczających do naszego przedszkola. Terapię logopedyczną prowadzi wykorzystując elementy logorytmiki i integracji sensorycznej. Kreatywność, energia i wspaniała zabawa to nieodłączne elementy zajęć prowadzonych przez Panią Patrycję
Jestem psychologiem, terapeutą oraz pedagogiem specjalnym. Od piętnastu lat pracuję z dziećmi wspomagając ich rozwój i kreatywność a także pomagam im, odnaleźć się w trudnych dla nich sytuacjach. Bardzo dużą uwagę zwracam na budowanie w dziecku poczucie własnej wartości i wiary w swoje siły, gdyż te cecha w przyszłości pozwolą mu stać się godnym zaufania i pewnym swoich możliwości dorosłym człowiekiem. W swojej pracy kieruję się Kodeksem Etycznym Psychologa.
Nauczyciel rytmiki. Artysta, muzyk instrumentalista, absolwent Akademii Muzycznej w Gdańsku.
Działalność pedagogiczną rozpoczynał w szkole muzycznej I-go stopnia oraz w Łódzkim Towarzystwie Muzycznym im. St. Moniuszki, gdzie był współautorem wielu audycji dla przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów. Swoje ambicje realizował też w kilku formacjach muzycznych, teatrach i orkiestrach.
Obecnie, oprócz działalności pedagogicznej w mazowieckich placówkach przedszkolnych, współpracuje z Elżbietą Adamiak, Antonim Murackim, Orkiestrą Moralnego Niepokoju, zespołem AllRounders i teatrami łódzkimi.

„Praca z najmłodszymi to niewątpliwa przyjemność! Będzie mi bardzo miło, gdy niektóre elementy naszych muzycznych spotkań przenikną za pośrednictwem dzieci do Państwa domów i wzbogacą tym samym spędzany z nimi czas.”

Marta tańczy od dzieciństwa, jednak dopiero w 1998 roku wzięła udział w pierwszej lekcji baletu w Społecznej Szkole Baletowej w Częstochowie. Tam nauczyła się tańca klasycznego, poznała tańca ludowe, a także taniec współczesny i jazzowy.

Mając 16 lat zaczęła tańczyć w zespole tańca jazzowego „Atak” pod okiem pani Katarzyny Drążek w Młodzieżowym Domu Kultury w Częstochowie. W technice tej zakochała się bez pamięci. Warsztaty w Warszawie, Wrocławiu, Opolu, Kaliszu, czy w Kielcach stały się codziennością. W 2007 roku dostała się na wymarzony kierunek: Choreografia i Techniki Tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi. W latach 2009-2011 przekazywała zaś swoją taneczną wiedzę w Społecznej Szkole Baletowej, w której nadal była uczennicą. Chodziła na zajęcia baletu, tańczyła na scenie, jednocześnie prowadząc własne grupy. W 2010 roku ukończyła Akademię Muzyczną w Łodzi, zaś w 2011 roku trzymała w rękach dyplom Społecznej Szkoły Baletowej.

Marta od lat naucza tańca klasycznego i jazzowego głównie dzieci i młodzież, ale nie obce są jej takie techniki jak: hip hop, modern, czy charleston. Bierze udział w wielu tanecznych projektach, performance’ach i teledyskach. Ostatnie pół roku spędziła na Islandii, gdzie pracowała jako nauczyciel tańca w Bryn Ballet Academian. Uwielbia zarażać swoją taneczną pasją, zwłaszcza najmłodszych podopiecznych. Jej zajęcia to połączenie dobrej zabawy, rozwijania tanecznych umiejętności oraz samodyscypliny.

Ukończył kierunek fizjoterapia na Wydziale Nauk Medycznych. Współzałożyciel firmy „FRU” Fabryka Radosnych Uśmiechów która powstała dla dzieci i z myślą o dzieciach. Miłośnik sportu i aktywnego trybu życia, który swoją pasją zaraża najmłodszych podczas swoich zajęć. Prowadzi gimnastykę ogólnorozwojową, korekcyjną oraz zabawy sportowe. Jako animator organizuje imprezy i eventy dla dzieci wcielając się w bajkowe postacie. Zajęcia z Panem Piotrkiem to ciekawe podróże, sportowe szaleństwo i aktywna przygoda.
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku (spec. malarstwo ze ścieżką pedagogiczną). Nauczycielka wychowania plastycznego oraz doświadczona instruktorka prowadząca liczne warsztaty plastyczne w warszawskich szkołach i przedszkolach.
Ukończyła Szkołę Aktorską Haliny i Jana Machulskich w Warszawie z dyplomem aktora, Historię Sztuki na UKSW oraz Studium Pedagogizacji przy UKSW. Od 2008 roku pracuje z dziećmi jako instruktor teatralny. Prowadzi zajęcia w wielu uznanych placówkach warszawskich.

Nie wyobrażam sobie pracy innej, niż z dziećmi. Wiedza i pasja, którą przekazuję Małym Aktorom w formie zabawy, wraca do mnie z podwójną mocą dzięki pomysłowości uczniów, co pozwala na doskonałą podróż w głąb świata teatru.

Trenerka tenisa – Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (tytuł magistra) i jednocześnie instruktorką tenisa. Kwalifikacje zdobyła kończąc kurs instruktorski w Polskim Związku Tenisowym, Jest wieloletnią zawodniczką (tenis ziemny) MKT Łódź oraz Łódzkiego Klubu Sportowego gdzie dodatkowo jako samodzielny trener prowadziła najmłodsze grupy dzieci.

Jest współzałożycielem, a także koordynatorem w projekcie Kids&Tennis, który propaguje naukę gry w tenisa wśród najmłodszych.